První setkání s mBank

12:30

Když jsem se dozvěděl zvěsti o nové bance v loňském roce, nastražil jsem uši. Uplynulo září, nikde žádné zprávy, ani v říjnu nic nebylo, až v listopadu se o tom začalo víc mluvit. Nakonec se banka otevřela na konci listopadu, její služby se mi zalíbily, tak jsem si říkal, jestli se mám upsat a zažívat s bankou dětské problémy nebo počkat, až bude po všem. Zvolil jsem tu druhou variantu, bylo před Vánocemi, kdy je větší honička v práci, s dárky a se vším možným. Tak jsem začal víc sledovat fórum, kde první zákazníci popisovali peripetie s kurýry od Mediaservisu, někomu to šlo hladce, někdo se toho nedočkal ani do dneška. Řekl jsem si, že počkám do poloviny ledna, kdy už budou procesy v bance zaběhané a pak si u nich vytvořím účet.

Kvůli operacím kosmetického rázu jsem si udělal čas v pátek a zvolil jsem pobočku ve Vinohradské ulici, která už byla měsíc zaběhaná. Po vstupu se mě ujala recepční a ptala se, co potřebuji, přede mnou bylo pár lidí, tak jsem si usedl do pohodlného křesla. Interiér ve stylu Oskara/Vodafone, jen ty schody k pracovníkům banky mě překvapily. Po chvilce mě recepční zavedla k pracovnici, ale ta byla ještě obsazená, tak jsem chvíli postál v rohu a sledoval ostatní. Připadal jsem si jak na úřadě než v bance, za chvíli si mě zavolala bankéřka, ale než jsem si pohodlně usadil, tak něco u sebe hledala, chvíli jsem nevěděl co, ale pak jsem zjistil, že ta předchozí zákaznice během cesty ke východu banky ztratila aktivační balíček, tomu já říkám úctyhodný výkon. Ale co mě zarazilo, že řešily nový aktivační balíček přede mnou, tudíž jsem mohl přečíst informace o ní. I odseknutí druhého pracovníka mBanky k pracovnici, ať připojí druhý aktivační balíček k účtu místo prvního, se mi nezdálo galantní.

Po vyřízení se konečně dostala řada na mě, pracovnice byla příjemná, ale až moc upovídaná. Zdála se mi trošku přepracovaná, když zadávala údaje do systému, kam neměla, radši jsem to po ní všechno kontroloval. Systém byl v česko-polštině, další překvápko pro mě, když po měsíci nejsou schopni přeložit úplně do češtiny. Smlouvu a aktivační balíček jsem radši strčil do připraveného euroobalu a pak následně do tašky, abych i já nebyl za blbce. Celá ta anabáze trvala půlhodiny, což mi připadalo trošku zdlouhavý.

Aktivaci balíčku jsem nechal až na doma, pracovnice mi nabízela, že můžu využít počítačů u recepce, ale v klidu doma je to ještě lepší. Samotná aktivace byla jednoduchá, použil jsem 2 údaje (dočasné ID, dočasné heslo) k přihlášení do Internet Bankingu, řídil se pokyny uvedené na stránce a za chvíli byl účet už aktivní. Potěšilo mě, že účet byl aktivní asi 10 minut po podepsání smlouvy (podle času v e-mailu). IB se mi zdá až trošku moc strohý, ale zatím jsem tam neprováděl žádné transakce, ale na první pohled se mi zdá IB u Fio záložny lepší než IB mBanky. Srovnání IB obou bank napíšu, až oťukám všechny možnosti v mBance.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts