Lewis Hamilton mistrem světa ve F1

10:10

Strhující závěr rozhodl, kdo se stal šampiónem ve formuli 1. Upřímně jsem až do cíle netušil, že Lewis Hamilton předjel pár set metrů před cílem Timiho Glocka, kterému jsem nadával, ať zajede do depa na výměnu gum na mokro.


Díval jsem se na umístění a v cíli bylo 5 HAM, divil jsem se tomu a říkal jsem si, kam zmizel ten Glock. Pak ještě víc, když přepli obraz na oslavující tým Ferrari a následně na rozjařený McLaren. To už mi došlo, že Lewis Hamilton vyhrál.


Ten závod byl naprosto nervydrásající, například můj otec silně hodil, naštěstí prázdnou, citronku na zem po předjetí Hamiltona Vettelem, když ho "prý" Kubica schválně zablokoval, dle videa to spíš Hamilton sám pokazil.



Congratulations
Lewis Hamilton!





+ infarktové poslední kolo
+ oslava Ferrari a následný šok

- taktika McLarenu se málem nevyplatila
- nakvašené tváře ostatních soupeřů po závodě
- absolutně nevhodné pro lidi se slabým srdcem

Video závěrečného kola + "upřímná oslava" Ferrari na počest vítězství Hamiltona

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts