Jak na jednodušší a rychlejší bleskovky?

00:15

twitter Fenomén Twitteru dostihl i mě. Přemýšlel jsem, čím nahradit starší Bleskovky 2009 v pravém pruhu a čím dál víc mi na mysl vytanula služba Twitter, ale pořád jsem to odkládal. Starší bleskovky byly ve formě čistého textu, které se pak upravovaly pomocí html značek. Přidávání nových zpráviček bylo krkolomné, musel jsem se přihlásit do blogu, pak dát rozvržení stránek a nakonec upravovat text, což jsem moc nevyužíval. Zkusmo jsem se tam zaregistroval, vyplnil pár údajů a pomocí této stránky jsem nahradil textovou miniaplikaci za Twitter aplikaci, pár úprav v nastavení a už to šlapalo jako po másle. Najděte ho na stejném místě místo Bleskovek 2009.

twitter - služba omezující zprávy, pocity, zajímavosti a vzkazy pro přátele do 140 znaků, což nutí pisatele, aby se co nejvýstižněji vyjádřili

V pravém sloupci se pomalu rozšiřují krátké zprávy, zatím je to nastavené na 20 příspěvků, takže se to bude pomalu bobtnat. Nejnovější jsou vždy nahoře a nejstarší dole. Pod každým příspěvkem je něco jako “less than a minute ago” či “about 10 hours ago”, což znamená, že ten příspěvek byl vložen před několika minutami, hodinami či dny (samozřejmě se ty časy průběžně aktualizují).

Jelikož se mi nechtělo pořád přihlašovat do Twitteru, tak jsem hledal nějaké to rozšíření do Firefoxu (FF) či do Mirandy. Žádný přídavek pro Mirandu mě nezaujal, zkusil jsem najít doplněk pro FF. Je jich několik a zkoušel jsem postupně TwitterBar (psát do adresního řádku vzkaz se mi nezdálo moc košer, chybělo i viditelné odpočítávání, které se pak zobrazovalo až po najetí myší na konec lišty), Twitter StatusBar (lepší řešení, po kliknutí na ikonu se ukázal řádek pro psaní, ale stále mi chybělo viditelné odpočítávání), nakonec jsem zkusil TwitterFox a zůstávám u něho. Ikona t svítí ve status baru a po kliknutí na ní (či po trojhmatu)vyjede okno s odeslanými příspěvky a řádkem pro psaní nových vzkazů a samozřejmě nechybí odpočítávadlo.

Přidávaní příspěvků je tak jednoduché a rychlé, že stačí jen napsat a hned to enterem odeslat. Příspěvek se hned objeví v mém profilu a odtud to pak přebere můj blog.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts