Vodafone, jak to bude s FUP?

12:44

Vodafone oficiálně spustil 3G síť, více informací třeba na Mobilmánii, kde je možnost klást otázky viceprezidentovi VF pro technologie. To jsem si nenechal ujít a napsal jsem toto:

Dobrý den,

očekával jsem, že v souvislosti s oznámením 3G budou upraveny FUP u internetových tarifů směrem nahoru, ale nestalo se. Kdy toto máme očekávat? V době, kdy letí iPhone, mobily s Android OS, které mají plnohodnotné prohlížeče a aplikace typu AppStore / Market se mi zdá FUP 5MB u tarifu za den / 100 MB za měsíc setsakramentsky málo. Myslím si, že nejsem sám, kdo volá po zvýšeném FUPu. Děkuji za smysluplnou odpověď.

S pozdravem Yamanouchi

Jsem zvědav, jestli moje otázka projde sítem a bude vůbec odpovězena. Myslím si, že to s 3G má docela hodně společného. S větší rychlostí roste chuť surfovat na netu, stahovat aplikace a bohužel stoupá i spotřeba megabajtů. Uvidíme, jestli se Vodafone pochlapí.

Aktualizace:

Můj dotaz překvapivě prošel a odpověď není bohužel uspokojující:

Odpověděl: Pavel Kos
S tím, jak budeme postupně rozšiřovat 3G pokrytí, počítáme též se změnou FUP limitů.

Vodafone je mi, jako operátor, nejsympatičtější než zbylá dvojka, ale neusnadňuje mi v rozhodování.

P.S. Mapka pokrytí mě moc nepotěšila, signál kopíruje hranici Prahy (jihozápad) a naše malé městečko má smůlu. Kupodivu tu má O2 3G signál, přemýšlím, jestli pořídit předplacenku O2 a mít tu HSDPA nebo u VF přetrpět EDGE.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts