Příšerný začátek týdne

11:56

Po vzbuzení nic nenasvědčovalo, že by tento den byl jiný od předešlých pracovních dní, ale stal se opak. Hned na autobusové zastávce si říkám, proč ten můj oblíbený autobus nejede a pak vidím svého řidiče, jak jede opačným směrem. Říkám si, že něco není v pořádku a mrkám se na jízdní řády a hle, od 15. prosince to zas všechno změnili, ale jak je zvykem, k horšímu. Přijíždí naprosto plný bus, který je pak po dalších pár zastávkách narvaný k prasknutí, že už další lidi nepobral. Jedna z čekajících se na zastávce znechuceně otočila a šla domů nejspíš pro auto. Takhle nám ROPID změnil slušné cestování s MHD v dobytčárnu a nutí ostatní, aby jezdili autem už do tak přecpané Prahy. Když jsem si v práci sedl k počítači, měl jsem tucha, že to nebude jen tak a pro jistotu jsem zkontroloval časy odjezdů z Prahy, nestačil jsem se divit, co to tam všechno pozměnili. Asi si u ROPIDu řekli, že nám to pěkně osladí a změnili 10let skoro stejné jízdní řády k nepoznání, takže mě čeká znova učení.

Jenže to nebylo všechno pro dnešek, někdo si tam nahoře řekl, že když to osladit, tak pořádně. Jakmile jsem se dostal do práce. tak jsem se divil, proč je roztříštěné sklo, které se drží jen silou vůle pohromadě, u vchodových dveřích jako kdyby někdo hodil dlažební kostkou. Mrkl jsem se dovnitř a hned vidím, že tu není počítač značky DELL s LCD monitorem a zároveň mi šéfka oznámila, že jsme byli včera vykradeni. Nějaký somrák, vagabund, feťák či bezďák nám sebral jen tento počítač, ostatní počítače byly netknuté. Vtipné bylo, že místo toho, aby odpojil kabely ze zásuvky, tak je vypižlal nožem, díky tomu vypadly pojistky. To celé se stalo za bílého dne někdy po obědě.

Teď jen doufám, že zbytek dne bude probíhat klidněji.

Edit 15:39 :
Na poště už pár dní nefunguje elektronický přidělovací systém s lístky, takže se tam tvoří chaotické fronty, jehož jsem byl dneska svědkem. Místo jedné souvislé řady byly řady dvě a přepážek bylo tři, hned na první měli zas nějakou poruchu a nějak to dlouze řešili, takže funkční byly jen dvě přepážky. Asi po 20 minutách se první přepážka uvolnila, šel tam maník přede mnou a už jsem byl pak na řadě. Když se pak uvolnila druhá přepážka, předběhl mě člověk z té druhé řady, takže padlo hodně sprostých slov z naší řady, co jako předbíhá. Zároveň se uvolnila první, tak už jsem neměl čas řešit a obsadil jsem ji, nadávky pořád létaly vzduchem, ale po chvíli se to utichlo, já byl za minutu hotový a hned jsem vypadl z tý blbý pošty, aspoň ta úřednice se snažila být milá.

Snad cesta domů dopadne líp.

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts